Forum no|Clan

You are not logged in.

#1 11-08-2017 18:01:47

kiranachikhi20
Membre
Registered: 15-05-2017

PurseForum Weekly Roundup - November 23

Fotoverhaal: Rond de stad met de werkplaats Miami en haar klanten
Bijna een jaar geleden verhuisde Vlad en ik terug naar South Florida. Terwijl we nog steeds in NYC zijn en het PurseBlog-team nog steeds in de stad is gevestigd, hebben Vlad en ik naar onze oude wortels gegaan. Miami is zo veel veranderd sinds we vijf jaar geleden hier vijf jaar geleden wonen; De kunstcultuur is afgenomen, het design district bloeit en nieuwe winkels springen links en rechts. Het gebied gaat door een renaissance. De workshop is niet alleen een van de grootste PR en creatieve agentschappen in Miami, maar ook een aantal van de coolste klanten van de stad. We hebben een paar dagen doorgebracht bij het team van The Workshop om de klanten te zien en de gals te ontmoeten die vertegenwoordigen Ze hebben ons een fijne blik gegeven op een aantal hot spots in South Florida. Van Curve Miami Beach naar The Miami Beach EDITION Hotel naar Coyo Taco en meer, bekijk de klanten, reps en tassen van de Workshop Collective Miami. 1 / 7Plaats: Miami Beach EDITION HotelAddress: 2901 Collins Ave, Miami Beach, FL 33140Social Media: @editionhotelsWorkshop rep: Maile GamezBag + Outfit: Saint Laurent zak via Capretto Schoenen, kleding via Shop CurveWhy dit hotel is bijzonder: The Miami Beach EDITION is een spectaculaire stadsverblijf Door Ian Schrager in samenwerking met Marriott International. Vanaf het moment dat u in de grote lobby loopt, met zijn gouden kolommen en uitzicht op de oceaan, wordt u onmiddellijk gedecomprimeerd en ontspannen. Er zijn twee restaurants van Jean George Vongerichten Erty - Matador Room and Market - en ze zijn beide geweldig. Matador Bar is de enige hotelbar in Miami Beach met uitzicht op de oceaan en het is een van de meest sexy plaatsen in de stad om een ​​drankje te krijgen. En dan, natuurlijk, is er Kelder Miami, het entertainmentcentrum van het hotel met een intieme club, bowlingbaan en schaatsbaan. Kelder Miami is hand-down mijn favoriete plek om los te laten en te dansen. De muziek is ongelooflijk en iedereen is er voor een goede tijd. Wat hou je van de EDITION: ik woon in de straat, dus dit is echt mijn thuis weg van huis. Hier heb ik veel tijd doorgebracht. En de zachte serveren ijs bij de Markt is een van de beste in de stad 2 / 7Leg: Coyo TacoAddress: 2300 NW 2nd Avenue, Miami, Fl 33127Social Media: @coyotacoWorkshop vertegenwoordiger: Cristy Planas PardoBag Uitgevoerd: Chloe zak via Capretto Schoenen, kleding Via Alexis MiamiMust-menu-items: Natuurlijk, de verse, dagelijks gemaakte guacamole! Vertel ons wat meer ...: Chef Scott Linquist is bekend om zijn klassieke en authentieke Mexicaanse keuken met een moderne twist. Het eten bij Coyo is altijd fris, de plaats heeft een geweldige sfeer en het is op een geweldige locatie. 3 / 7Leg: CurveAddress: 2000 Collins Ave, Miami Beach, FL 33139Social Media: @shopcurveWorkshop rep: Iman HasanBag + Outfit: Valentino zak via Capretto Schoenen, Alecandre Birmaan Schoenen via Capretto Schoenen, kleding via Shop CurveMajor merken Curve draagt: Balmain Paris, Alexander McQueen, Isabel Marant, Valentino en meer! Hoe is de curve verschillend: Curve heeft een geweldige groep personeel die iemand's stijlgrenzen zal duwen. It 'is mijn go-to plek voor high-end stukken die ik nergens anders kunt vinden 4 / 7Leg:. Wynwood LetterpressAddress: 2621 NW 2nd Ave # 21, Miami, FL 33127Social Media: @wynwoodlettersWorkshop rep: Paula AntoniazziBags + Outfit : Top foto: Elena Ghisellini zak via Capretto Schoenen, Fendi schoenen via Capretto Schoenen, kleding via MVM boetiek, sieraden via Cele [url= http://www.topstyleshop.nl/parada-c-8.html]parada schoenen[/url] \u0026 amp; ClioBottom photo: Lanvin bag via Capretto Schoenen, Valentino schoenen via Capretto Schoenen, kleding via MVM boetiek, sieraden via Cele \u0026 amp; ClioFavorite aspect van de winkel: De winkel heeft een grote selectie van aangepaste stukken en een leuke sfeer. Waarom houd je van Wynwood Letterpress: De Letterpress is een eindeloze speeltuin! Ik vind het leuk om te stoppen en te verdwalen onder de unieke custom stationeries, onderscheidende planners en mooie papier goods.5 / 7Leg: Fooq'sAddress: 1035 N Miami Ave, Miami, FL 33136Social Media: @fooqsmiamiWorkshop rep: Dominique ShiekmanBag + Outfits: Top photo: Chloe zak via Capretto Schoenen, kleding via MVM boutique, Paula Mendoza je WelryBottom foto: Chloe tas via Capretto Schoenen, Saint Laurent schoenen via Capretto Shoes, Paula Mendoza sieraden, kleding via MVM BoutiqueMust-menu items: De hele vis van de dag (indien beschikbaar) en de Perzische zondag! Vertel ons wat meer: Het is een juweeltje dat uit de gebaande paden ligt en heeft een vibe die niet kan worden aangepast. De locale is toegewijd aan de ethos van boerderij-naar-tafel, dus alles is altijd fris. Dinsdagavond is de sfeer bijzonder goed omdat de bar naast de deur een Jazz Night en Fooq's is, een perfecte manier om te beginnen aan de avond. Advertentie6 / 7Plaats: Junior \u0026 amp; HatterAddress: 2750 NW 3rd Ave, Miami, FL 33127Social Media: @juniorandhatterWorkshop reps: Linda Robinson, Carolina FernandezBags + Kleding: topstyleshop.nl Linda: Saint Laurent tas via Capretto Schoenen, kleding via MVM boutique en Shop AlexandrinoCarolina: Elena Ghisellini tas via Capretto Schoenen, sieraden Via Cele \u0026 Clio, kleding via MVM boutiqueWhat maakt Junior \u0026 amp; Hatter special: De mensen die werken bij Junior \u0026 amp; Hatter is wat het speciaal maakt. Zodra u binnenkomt, voelt u onmiddellijk deze koele, creatieve energie die u boeit en voelt u zich welkom. Ze hebben ook een radiostation in de salon en komedieavond elke tweede zaterdag van de maand - welke andere salon heeft dat? 7 / 7Plaats: MVM MiamiAddress: 175 NW 23rd St, Miami, FL 33127Social Media: @mvm_miamiWorkshop Vertegenwoordigers: Stagiairs - Daniela Hernandez, Michele Arellano, Katherine Salgado, Sofia Delao, Andrea BustleBags + Kleding: Kleding via winkel Alexandrino en MVM Boutique. Bag: Les Petits Joueurs, Urania Gazelli, Joanna Paige, Papaver LissimanFavorite aspect van de winkel: De winkel is ongelooflijk chic en draagt ​​altijd de nieuwste trends. Waarom hou je van deze klant: Ze verkopen al onze favoriete merken, zelfs die die moeilijk zijn Elders vinden.PS Overweeg het alstublieft om onze kleine zakliefhebbers te ondersteunen door op onze links te klikken voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom of een van de genoemde partners op onze winkelpagina. Wij waarderen uw steun echt!

Board footer

Créez Votre Propre Forum
InsÚrer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com