Forum no|Clan

You are not logged in.

#1 11-08-2017 17:12:40

kiranachikhi20
Membre
Registered: 15-05-2017

Motif 56 Rock Bag

Purseonals: Tod's Secchiello Mini Bag
Tod's is een merk dat we allemaal kennen, maar de zakken zijn voor een tijdje de kern geweest van veel discussie onder ons (of onder onze lezers). Ik heb een van de grote schoenen van Tod vrijgehad en de zakken [url= http://www.topstyleshop.nl/]dolce gabbana schoenen[/url] waren altijd erg mooi, maar er was maar een die mijn aandacht viel totdat ik de super leuke Tod Secchiello Bag zag. De metalen stippen Help deze tas uitstaan, en de trend van de emmerzak is nog steeds super heet. Controleer hoe mijn Tods Secchiello Bag in onze onderstaande Purseonals scores scoort! 1 / 6Aesthetics Onder alle emmerszakken die er zijn, kan deze tas van Tod's uitstaan. De tas is versierd met grote stippen in glanzend metaal en in de maand of zo sinds ik deze tas begon te dragen, werd ik vaak aangevuld. Er zijn zoveel emmerzakken op de markt dat een ontwerp interessante details nodig heeft om Wees aantrekkelijk, en de zak van deze Tod heeft zojuist. De kleurencombo is mooi: een romige tint met een vleugje perzik, naast de gouden metalen stippen. Er zijn twee lange handgrepen om de tas te dragen, en zij zitten op een interessante manier aan de zijkanten. Ik hou van deze tas omdat het verschilt van elke andere die ik bezit, waardoor het een geweldige esthetische beoordeling geeft. Tod's geeft veel aandacht aan detail en deze tas laat het zien, de uiteinden van de lijsten hebben zware cilindrische trekjes en de basis van de zak is diamantvormig in plaats van een traditionele cirkelvormige emmer. Ook elke metaalpolka dot is zo glanzend dat je hem als spiegel kunt gebruiken. Ik kan of misschien mijn lach in een aantal keren al in deze tas hebben gecontroleerd. 2 / 6Usability + Functionality Bij het beoordelen van mijn Mansur Gavriel Emmer Bag, noemde ik hoe moeilijk het is om een ​​emmerzak functioneel te maken. De reden waarom deze tas meer functioneel is, is de compacte maat. Bovendien is er iets anders over de vorm - de bodem van de tas is meer van een diamant dan de cirkel. Dit maakt de tas minder van een eindeloze put en dat hou ik van. Als ik binnenkom, Ik kan vinden waar ik naar op zoek is, maar dat heeft ook veel te maken met de kleinere maat. De binnenkant van de tas is ongecontroleerd en er is geen binnenzak. Maar met de afmetingen zo compact, kan ik Ik zie echt dat een zak op een of andere manier behulpzaam is. Een van mijn problemen met de tas is de dubbele lusschouderriem. Ik hou van een mooie lange band, maar het probleem met deze is soms dat ze gemakkelijk van mijn schouder vallen. Als ik de tas op een tafel plaatst en het ophalen, vind ik vaak dat de riemen een beetje verstrengeld zijn. Maar in Dsquared Shirts het algemeen is deze tas makkelijk te dragen en te gebruiken en gemakkelijk in en uit te krijgen. Mijn grootste probleem met de minimale maat is dat het niet past bij mijn continentale portemonnee, en ik haat mijn portefeuille inhoud uit te halen en in een andere kaarthouder te zetten. Ik hou van een zak die compact is, maar nog steeds past bij mijn essentie, En ik tel mijn portemonnee op mijn essentiŰle lijst. 3 / 6Quality + Constructie Een van de eerste dingen die ik op deze tas heb gezien is hoe ongelooflijk zacht en luxueus het leer is, zowel in voelen als in ruik. Ik hou van de tas aanraken en de duurzaamheid voelen Van het leer. De binnenkant is ongepatroon, maar ik vind het leuk om de look van een unlined tas te zien, vooral als het leer lekker is. Wanneer u deze tas in uw handen houdt, is de kwaliteit gemakkelijk te zien. Elke steek is op zijn plaats, Het leder is van de hoogste kwaliteit en het metalen detailje blijft goed in orde. Ik heb deze tas al een paar weken over mijn schouder gegraven, op de achterkant van mijn stoel gegooid en in de auto gegooid, en het heeft nog Om slijtage te tonen. 4 / 6Value Helaas, ik kan deze exacte koffer nu niet verkopen, het is onlangs gemarkeerd en lijkt me nu online uitverkocht. De oorspronkelijke prijs was $ 1.765, dat werd dan 40% korting op $ 1.059. De prijskaartje van 1.059 dollar is geweldig voor deze tas, en het is moeilijk voor mij om een ​​juiste beoordeling te geven op basis van de werkelijke prijs versus de verkoopprijs. De oorspronkelijke prijs was waarschijnlijk een beetje hoog voor de mini-grootte; Het zou beter geschikt zijn voor de gemiddelde grootte, die oorspronkelijk $ 2.875 was. Ik heb er rekening mee gehouden dat de tas unlined is en dat er geen extra interieur voor de prijskaartje bestaat. Maar de kwaliteit van de gebruikte materialen en de metaaldetails zou de prijs een beetje opleveren. 5 / 6Starting Power Deze tas is zeker Niet zo klassiek als andere Tod's designs, maar zelfs met de versieringen, is het niet te trendy. Ik hou van de lieve vlek die deze tas heeft, met net genoeg persoonlijkheid om het te helpen uit elkaar te staan ​​terwijl je niet te duidelijk bent Tijd. De kleuren maken het gemakkelijk om vele seizoenen te dragen, en de stijl leidt niet te veel af. Natuurlijk eindigt onze verblijfskrachtcategorie op rangschoenen die geprobeerd zijn en ware klassiekers en de meer rechtstreekse ontwerpen hoger. Maar ik vind deze tas heel leuk en terwijl ik het hier 3,5 sterren geeft, valt het niet uit dat dit een geweldige tas is. Er zijn andere versies van de Secchiello die niet de metalen toevoegingen hebben die de tas maken Meer klassiek, en die zijn nu gemakkelijk beschikbaar bij Tod. Advertentie6 / 6Totaal Deze tas komt binnen 4 sterren, bij 3,9 sterren op 5. De tas is makkelijk te dragen, lichtgewicht, goed gemaakt en onderscheidt zich van andere Tassen. Uw enige probleem op dit moment is het volgen van deze exacte tas als u het zoekt, maar ik weet zeker dat Tod's nieuwe zakken binnenkort zullen hebben en hopelijk zullen we nog meer tassen aan deze familie toevoegen. Koop meer stijlen van Secchiello op Tod's online; prijzen lopen van $ 1.215 tot $ 1.925 of winkelt Tod's tas via Nordstrom.P.S. Overweeg het alstublieft om onze kleine zakliefhebbers te ondersteunen door op onze links te klikken voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom of een van de genoemde partners op onze winkelpagina. Wij waarderen uw steun echt!

Board footer

Créez Votre Propre Forum
InsÚrer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com